Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana uszczelki pod głowicą 1.9 TDI AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana uszczelki pod głowicą 1.9 TDI AGR

    i tak gasnie co 10 minut czy tylko raz przy rozgrzewaniu ?

  • #2
    Wymiana uszczelki pod głowicą 1.9 TDI AGR

    Witam tak jak temat mówi, chcę wymienić (muszę) uszczelke pod głowicą. Dodam tylko że nie jestem mechanikiem i wymieniałem uszczelkę tylko w swoim Audi B4 benzyna, tam jest rozrząd bezkolizyjny i poszło w miarę ok.

    Jak jest z TDI ? Wymieniał ktoś, może coś podpowiecie z czym są problemy i czy lepiej dać 700 zł "obcemu".

    W sumie obawiam się tylko rozrządu. Wyprostujcie mnie jak się mylę :roll:

    Komentarz


    • #3
      maxus, i tak będziesz musiał dac komus pozniej zarobic bo nie ustawisz kąta wtrysku bez VAG'a , proponuje żeby zrobił to ktoś kto ma blokady rozrządu
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        Hmm kąt wtrysku nie znam się na tyle ale czemu miałby się przestawić?

        Komentarz


        • #5
          No to jak nie wiesz czemu mialby sie przestawic, to proponuje nie brac sie za wymiane tego samemu

          SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia


          Tu masz opis, ale oni tez nie wiedza co to VAG i potem pojawia sie takie watki na forum, jak np. auto nie odpala jak jest zimno itd
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Hmm no ok zaraz przeczytam, znajomy ma vaga ale nie wiem czy na tyle opanowanego żeby to później ustawić :wink:

            Komentarz


            • #7
              Glowice bardzo czesto przy wymianie uszczelki oddaje sie do planowania, a co do rozrzadu to zaloz nowy pasek, reszta podzespolow jak nie ma wiecej jak 30-40kkm to mozna zostawic na te kolejne 50kkm.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                silnik miał wszystko wymieniane 4 miesiące temu, poza uszczelką pod głowicą. Więc rozrząd ma 4 miesiące, chyba nie czas jeszcze na niego :wink: Nie wygląda na trudne zadanie, Na tym "tutorialu" nie ma nic o oznaczeniu wałka na dole. Hm zwykła rolka to jest?

                [ Dodano: Sro 21 Paź, 09 22:59 ]
                A i rozumiem że ten silnik jest "kolizyjny" nie tak jak w moim Audi ?

                Komentarz


                • #9
                  To jest właśnie przykład jak nie należy wymieniać rozrządu.

                  Komentarz


                  • #10
                    Takie poradniki sa w necie, coz ja poradze. Ale dobrze ze takie sa, potem kto inny ma co robic i na czym zarabia, a wiec interes i tak sie kreci :szeroki_usmiech
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez maxus
                      chcę wymienić (muszę) uszczelke pod głowicą
                      A czy masz objawy uszkodzonej uszczelki ?? Ucieka Ci płyn chłodniczy ?? Masz "majonezową" konsystencję w zbiorniczku wyrównawczym ?? Przybywa Ci oleju (mazi) na bagnecie ?? Pytam, bo być może nie ma potrzeby jej ruszania.. ?? Nic o objawach nie wspominałeś...
                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        Wspominałem w innym temacie, zapowietrza mi się układ i nie da rady go w żaden sposób odpowietrzyć nie grzeje dolny wąż jest zimny a u góry gorący z nagrzewnicy nie wraca ciepłe. chłodnica lodowata, termostat jest 2-gi sprawdzałem go w szklance otwiera. Pompa wody mogła by czynić taka manianę?

                        Komentarz


                        • #13
                          moglaby, tak samo jak zasyfiala od srodka chlodnica.
                          zwroc uwage ze w porownaniu z benzyna diesel rozgrzewa sie duzo wolniej.

                          jesli nie masz 'zjawisk' typu majonez, woda w oleju lub olej w wodzie to UPG powinna byc ostatnia rzecza ktora bedziesz robil.

                          jesli jednak sprawdzisz caly uklad i zdecydujesz sie zdemotnowac glowice to sprawdz czy nie jest peknieta.

                          aha. w mojej opinii wybierz takiego mechanika ktory ta glowice bedzie w stanie sprawdzic.
                          kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                          _________________________________________
                          Do sprzedania:
                          komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                          zaciski do hamulcow 280mm.

                          Komentarz


                          • #14
                            maxus,
                            Ostatnio miałem podobne objawy (może to coś pomoże):
                            - dolny wąż od chłodnicy: zimny
                            - górny wąż do chłodnicy: ciepły (po dłuższym czasie gorący)
                            - chłodnica: zimna
                            - wąż od nagrzewnicy: zimny
                            - wąż do nagrzewnicy: ciepły
                            - ogrzewania w kabinie: brak
                            - termostat: sprawny (sprawdzany w szklance)
                            - płyn w zbiorniczku wyrównawczym: w normie (nie ubywało), brak śladów oleju
                            - powrót płynu w zbiorniku wyrównawczym: brak (gdy silnik chodzi przez ten wężyk powinien wracać nadmiar płynu)
                            - olej: w normie (nie ubywało)
                            - nieszczelności w układzie chłodzenia: brak
                            - wskaźnik temperatury: po ok 10 km wchodził na czerwone pole - aby nie wchodził maksymalna prędkość 90 km/h

                            Przyczyna: oderwany wirnik od pompy wody
                            Wspomnienia: bezcenne

                            Proponuje zrobić podobny rachunek sumienia...

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez KristopherT
                              maxus,

                              - dolny wąż od chłodnicy: zimny
                              - górny wąż do chłodnicy: ciepły (po dłuższym czasie gorący)
                              - chłodnica: zimna
                              - wąż od nagrzewnicy: zimny
                              - wąż do nagrzewnicy: ciepły
                              - ogrzewania w kabinie: brak
                              - termostat: sprawny (sprawdzany w szklance)
                              - płyn w zbiorniczku wyrównawczym: w normie (nie ubywało), brak śladów oleju
                              - powrót płynu w zbiorniku wyrównawczym: brak (gdy silnik chodzi przez ten wężyk powinien wracać nadmiar płynu)
                              - olej: w normie (nie ubywało)
                              - nieszczelności w układzie chłodzenia: brak
                              - wskaźnik temperatury: po ok 10 km wchodził na czerwone pole - aby nie wchodził maksymalna prędkość 90 km/h

                              Dzięki mam identyczne objawy dosłownie 100% Sprawdzę pompę dzięki jeszcze raz. Pozdro

                              Komentarz


                              • #16
                                Pozwolę się podpiąć do tematu .
                                Przypuszczam , że do wymiany mam uszczelkę pod głowicą , ale nie mam powyższych objawów . Może tylko to , że widać ślady oleju w wodzie , bo mam ją w układzie . Objaw jest następujący . Po włączeniu silnika w zbiorniczku wyrównawczym pokazuje się dużo bąbli powietrza (kompresji) . Do momentu kiedy się nie zagrzeje silnik do normalnej temperatury pracy , nic się nie dzieje , ale póżniej wyrzuca wodą przelewem zbiorniczka . Co jakieś 100 km trzeba dolać ok. 1 litr wody . Octavia I 2001 TDI . Czy w tym silniku można samemu ez problemów typu ustawianie wtrysku , poradzić sobie samemu ? Znam się trochę na takiej robocie , wymieniałem w innych silnikach i nie musiałem nic ustawiać poza zgraniem rozrządu na znaki .

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X